REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

 

Twoje zamówienie dotarło i okazuje się, że ubranie nie pasuje, jest za duże lub za małe, albo po prostu źle leży. Najważniejsze jest to, że nie zostawimy Cię z tym problemem, masz zawsze prawo zwrotu przez 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

 

1.     Czy mogę wymienić/zwrócić towar?

Kupującemu przysługuje prawo do wymiany (odesłania w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówionej przesyłki), zamówionych ubrań w przypadku źle dobranego rozmiaru lub kroju. Odsyłane ubranie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie oraz być w stanie nienaruszonym, do przesyłki powinna być dołączona informacja o przyczynie zwrotu - opcjonalnie można tę informację przesłać na adres info@wiolawolczynska.pl .

 

2.     Czy mogę złożyć reklamację towaru?


Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. 
Reklamacji można dokonać kontaktując się z nami drogą mailową: info@wiolawolczynska.pl Podając powód, oraz wysyłając skan paragonu lub faktury za zakup produktu w naszym sklepie.
Brak potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.


3.     W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu lub reklamacji rzeczy i w jakim terminie otrzymam pieniądze? 


Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu lub reklamacji.Jeżeli płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę. W momencie pomyślnego zakończenia procedury zwrotu lub reklamacji wiolawolczynska.pl wysyła powiadomienie e-mail o zmianie statusu zamówienia.


4.     Czy mogę wyłącznie wymienić daną rzecz na ten sam produkt w innym rozmiarze czy także na zupełnie inny produkt? Jak wówczas rozliczane są różnice w cenie?


Wymiana jednego produktu na ten sam w innym rozmiarze, nie powoduje żadnych dodatkowych kosztów dla klienta.  W przypadku chęci wymiany na inny produkt oferowany w naszym sklepie obowiązuje procedura zwrotu poprzedniego produktu (obowiązują wszystkie zasady właściwe procedurze zwrotu, patrz powyżej) oraz zakupienie nowego produktu zgodnie z obowiązującym procesem sprzedaży w sklepie wiolawolczynska.pl

 

5.     Czy w przypadku reklamacji produktu otrzymuję produkt raz jeszcze czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy.  Jeśli w magazynie nie posiadamy produktu na wymianę, zwrócimy Państwu pieniądze w terminie do 14 dni roboczych.